Nothing

Z racji tego, że nie mam zbytnio o czym pisać, post będzie bardzo krótki. U nas po staremu, jedyną nową rzeczą jest to że coraz bardziej nakręcam się z minuty na minutę na Bullka, Szanti zaczęła łapać dyski w powietrzu, również ćwiczymy świadomość zadu. Przez ostatnie tygodnie było, jak zapewne każdy pamięta- bardzo gorąco. Wysokie temperatury uniemożliwiały nam treningi, tak naprawdę dobrze pobiegać było można o piątej- szóstej rano, gdzie temperatura nie była jeszcze tak bardzo tragiczna. Brodacz zaczął łapać dyski, kiedy to ja inaczej wykonywałam technikę rzutu- jak widać rzuciłam kilka razy lepiej i od razu widziane były efektu.Wnioskuje iż ona od początku to potrafiła, lecz Pańcia nie. W niedzielę wybieram się z psem na wieś, gdzie psy nie są traktowane z należytym szacunkiem.
O czym mowa? O niczym innym, jak nie o łańcuchach. Ja już szykuję ulotki na temat tego niehumanitarnego czynu, jak i w krytycznych przypadkach- telefon do organizacji. Kolejną wycieczką, nie będzie już zacofana wieś, lecz jezioro. Prawdopodobnie za tydzień (w zależności od naszej zmiennej pogody) wybieramy się nad wodę z brodaczem. Mam nadzieję, że parę  zdjęć zrobię. Praktycznie z nudów założyłam bloga o psach, którego piszę wraz z dwójką niesamowitych psiarzy, na którego serdecznie zapraszam: KLIKNa koniec zamieszczę Wam aktualne zdjęcie Szantuchy z dnia 11 lipca. 


4 komentarze :

  1. Super zdjęcie, też ostatnimi czasy nic nie robiliśmy przez te upały i nam się sztuczki zapomniały. Fajnie że robisz coś z tymi łańcuchami i powodzennia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komplement :)
      Ja to mam szerokie ambicje co do sztuczek, jednak jestem leniem i raz mi się chce a raz nie. Zaczęłyśmy świadomość zadu to to skończymy i zaczniemy z kubkami. Co do tych łańcuchów... to jest naprawdę zacofana wieś, gdzie każdy trzyma psa na łańcuchu, jednak może kiedy Ci ludzie dowiedzą się jaką krzywdę wyrządzają psu- zmienią to. Oby :)
      Pozdrawiam.

      Usuń
  2. Szantucha jaka piękna , fajnie ,że masz postanowienie , ćwicz,ćwicz i jeszcze raz ćwicz ! I więcej notek proooszę . Buziaki dla Szanti :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie buziaki gdzie? :D
      Będę ćwiczyła, nie zaprzestanę na kilku rzutach. Szanti to się podoba, ma aż iskry w oczach, kiedy widzi dysk. Oczywiście niedługo zakupuję z trzy fastbacki lub dodatkowy dysk, aby nie pracować na jednym. Idzie nam coraz lepiej.
      Pozdrawiam.

      Usuń