Liebster blog award + zmiany na blogu :)

Tak więc, może zacznę początkowo od zmian na blogu jakie przewiduję w najbliższym miesiącu. Chciałabym zmienić szablon, nagłówek, ogółem cały wygląd bloga. Problemem na chwilę obecną jest to, że po prostu nie mam o czym pisać. Już się tłumaczę dlaczego :) Ogółem z Szanti nie robię teraz nic szczególnego, aczkolwiek przewiduję mały przełom w naszym wspólnym życiu, a mianowicie powrót do klubu agility. Wiem, że już kiedyś wspominałam o tym, lecz teraz muszę być na tyle systematyczna, aby ogarnąć rzeczy związane ze szkołą i znaleźć odrobinkę wolnego czasu. Jednak, dla chcącego nic trudnego :)





 Kolejną rzeczą która zależy od czytelników bloga (mam nadzieję, że jeszcze jacyś są) jest to, aby pisać po jakieś części ogólnie o psach (oczywiście przeplatając w to jakieś elementy z moim psem). Stwierdziłam, że będzie to coś w rodzaju samorealizacji, aczkolwiek nie wiem czy warto. Tak więc, co doradzacie? Chciałabym przypomnieć, że właśnie takich blogów powstała już masa, więc nie wiem czy jest sens. Proszę o doradzenie ;)
Druga część dzisiejszej notki dotyczy pewnego "konkursu". Nominowała mnie Psota (jej blog). Wiem, że ostatnio również dostałam kilka nominacji, ale nie wiem czy jest sens odpowiadać na wszystkich zadane mi pytania (nie wiem czy w ogóle można :p).

1. Czy muzyka ma wpływ na Twoje życie?
Owszem, ma i to dość duży wpływ. Odkąd zaczęłam słuchać muzyki, którą powiem wprost- kocham, można powiedzieć, że zmienił się mój sposób postrzegania świata. Stałam się również osobą o innym stopniu wrażliwości niż kiedyś, potrafię docenić nawet najmniejszą rzecz, a także stałam się bardziej tolerancyjna.

2. Gdyby była taka możliwość, co byś wybrała - wolontariat w schronisku dla psów, wolontariat w hospicjum - i dlaczego?
Wybrałabym wolontariat w schronisku dla bezdomnych zwierząt. Dlaczego? Otóż bardziej cenię sobie pracę ze zwierzętami, od zawsze chciałam być wolontariuszką w schronisku. Większe usatysfakcjonowanie odczuwam pomagając zwierzętom, niż ludziom.

3. Czy kłamstwo może być słuszne?
W skrajnych przypadkach- może. Ogółem nie popieram kłamania, aczkolwiek w słusznej sprawie jest uzasadnione. Niektóre momenty wymagają od nas wyboru pomiędzy łagodzącym kłamstwem, a smutną i przede wszystkim bolesną prawdą.

4. Według Ciebie czas płynie szybko, czy dłuży się?
Dla niektórych czas płynie dramatycznie szybko, a dla innych niemiłosiernie dłuży się. Trudno mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ chyba każdy przeżywa te dwie różne "wersje" w zależności od ciekawości wykonywanego zadania. Mam na myśli sytuacje kiedy przebywamy w szkole- czas leci wolno, a podczas wspólnego spotkania z przyjaciółmi- szybko.

5. Jak źle interpretowane wzorce ras wpłynęły na psy fizycznie i psychicznie? (przerasowienia)
Pozwolę sobie na to pytanie odpowiedzieć filmem, który idealnie obrazuje dążenie ludzi do ideału kosztem... oczywiście zwierząt.

6. Wolisz odpowiadać, czy zadawań pytania?
Wolę odpowiadać, ponieważ zazwyczaj nie mam pomysłu na zadawanie jakiś w miarę oryginalnych pytań.

7. Więcej myślisz o przyszłości, czy przeszłości?
Trudno jest mi na to odpowiedzieć, aczkolwiek mogę stwierdzić, że zdecydowanie więcej myślę o przyszłości.

8. Różnica zdań - wolisz kłótnie, czy otwartą dyskusję?
Wolę otwartą dyskusję, aczkolwiek niekiedy spokojna wymiana zdań z osobą o przerażająco zaniżonym poziomie intelektualnym, która rzuca w moją stronę obelgi do niczego dobrego nie doprowadzi. Zawsze staram zachować się opanowanie, a brak kultury niektórych osób świadczy już tylko o nich.

9. Lato i zima - co wolisz?
Zależy od dnia i humoru :) Na chwilę obecną tęsknię za zimą, brakuje mi śniegu i tej magicznej atmosfery. Ogółem idealną jak dla mnie porą roku jest zdecydowanie jesień.

10. Życie jest krótkie - zgadzasz się? Dlaczego?
Trudno jest mi odpowiedzieć na to pytanie, ponieważ nie wiem jak mam swoją odpowiedź ubrać w słowa. Każdy powinien żyć pełnią życia, to jest pewne, a czy krótkie? Kompletnie nie wiem jak mam to opisać.

11. Miłość czy przyjaźń - dlaczego?
Trudny wybór :) Każdy ma inną definicję przyjaźni. Miłość może być rodzicielska, rodzinna, a także tym głębokim uczuciem możemy darzyć naszą drugą połówkę. Nigdy nie zostawiłabym przyjaciół, aczkolwiek zdecydowanie piękniejszym uczuciem jest prawdziwa miłość.

 Nominacja do "Liebster Award" jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów jeszcze nie rozpropagowanych na tyle, na ile zasługują, czyli o mniejszej liczbie obserwatorów niżbyśmy chcieli, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował. 

5 komentarzy :

  1. Super, że myślicie o powrocie do klubu! A nawet jak myślisz, że twoje notki teraz nie byłyby ciekawe to nie prawda! Lubię poczytać o codzienności ;) Czekamy zawsze na kolejne notki ;) Ja też właśnie dostałam tę nominację, gratuluję i zagłębiam się właśnie w twoich odpowiedziach:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję powrotu do klubu! ;) Długo czekałam na notkę ;). Teraz tylko czekamy na kolejną!
    Gratuluję nominacji, też zostałam nominowana ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W zasadzie, to gratulować co do klubu to będziesz mogła dopiero za miesiąc, kiedy wyrobię książeczkę członkowską w naszym ZK :)
      Teraz tylko muszę mieć pomysł o czym napisać. Pozdrawiamy cieplutko! :)

      Usuń
  3. Super, że powracacie do klubu! :)
    Blog ten znalazłam ok. 3 miesiące temu lecz nie mogłam go zaobserwować, ponieważ miałam problemy. Teraz wreszcie po wielu próbach znalazłam waszego bloga! :D
    P.S. Również mam sznaucera - Figę. Zapraszam do nas ;) → figusiowyswiat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń