Krajowa wystawa psów rasowych- Włocławek

No więc, wszystko w te wakacje (łącznie z tą wystawą) było planowane spontanicznie, wczoraj dowiedziałam się, że jadę i tyle :) Tak więc o 4 czas spać, o 7 wstać, ogarnąć się, wziąć aparat i dobrze spędzić dzień. Ogółem na wystawach we Włocławku jestem co roku od trzech lat, aczkolwiek dopiero teraz zdecydowałam aby zabrać ze sobą aparat. Tak więc uwaga ale zaleję was masą zdjęć, można traktować ten post jako pewnego rodzaju fotorelację. Zdaję sobie sprawę, że niektóre zdjęcia są godne co najmniej pożałowania, lecz momentami przez wiatr i jedno wielkie zamieszanie nie za bardzo wychodziło mi kadrowanie, jeszcze prześwietlenia, ostrość padła tam gdzie nie trzeba i inne złe rzeczy :) Oczywiście jeżeli jakiś właściciel rozpoznał na zdjęciach swojego czworonoga i nie życzy sobie, aby znajdował się na moim blogu, proszę o kontakt prywatny i zdjęcie usunę.


 





















13 komentarzy :

  1. cudowne zdjęcia:3

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie się sznupki podziały?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekają na przeróbkę :))

      Usuń
    2. Uff, to dobrze, już myślałam, że nie ujrzą światła dziennego :)

      Usuń
  3. Zdjęcia na prawdę śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie piękne bule *__* Zdjęcia bardzo ładne więc nie przesadzaj xDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniałe zdjęcia!
    Jakim aparatem dysponujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybryda SONY DSC H10, mydełko, uszkodzona matryca i takie tam.

      Usuń
  6. Prześliczne zdjęcia :3
    Piękne psiaki ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na prawdę genialne zdjęcia :)
    Uwielbiam takie fotorelacje wiec mogłabym oglądać ich nawet więcej, zwłaszcza, że wszystkie zdjęcia są udane i bardzo fajne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku ale mi miło się w serduszku robi, kiedy czytam takie słowa! Dzięki wielkie :)

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia, aż zapierają dech w piersiach <3

    Poza tym chciałabym nominować Cię do Libster Blog Award. Wszystkie szczegóły tutaj: http://lunatheactivedog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń