Zmiany

Przyznaję, zaniedbałam bloga, aczkolwiek mam wytłumaczenie dlaczego :) Otóż, miałam spore problemy z dostaniem się na te obecne konto, jednak teraz jest w porządku. Powód? Nie wiem dlaczego, być może źle wpisywałam hasło (ze mną wszystko jest możliwe). Kolejną przyczyną jest rok szkolny, oraz ograniczony dostęp do komputera. Niespodzianką jest to, że niedługo cały wygląd zostanie zmieniony a wraz z tym pojawi się nowy filmik- podrygi z frisbee, zabawy oraz ogólnie coś o naszym wspólnym życiu. Trudno mi stwierdzić, kiedy się pojawi- obecnie na działce jest wielkie zamieszanie, a ja zamawiam dwa dyski. Uczymy się również nowej sztuczki, która pojawi się w filmiku (nic nie obiecuję, zależy od tego czy zdążymy się nauczyć). Ogółem jest wszystko ok, robimy postępy. Postaram się, aby notki na blogu były dodawane regularne, oraz bardziej opisowe. Tutaj dodam takie dwie "świeże" zdjęcia:




Pozdrawiamy!
O&S

10 komentarzy :

  1. Cieszę się, że coś napisałaś - dawno cię nie było!
    Już nie mogę się doczekać nowego wyglądu, filmiku i generalnie nowego postu! :D
    Czekam z niecierpliwością.
    Pozdrawiamy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, szokiem jest dla mnie to że ktoś tutaj zagląda. Nie potrafię określić kiedy będzie nowy wygląd, nasz profeszjonal grafik :) jest zajęty, więc wiesz- czekamy. Filmik zacznę nagrywać już powolutku w przyszłym tygodniu.
    Pozdrawiamy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale Szanti zarosła! Zupełnie inny pies!
    Z niecierpliwością czekamy na posty, a w szczególności na zdjęcia i film :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już od jutra zacznę coś nakręcać ;)
      Dokładnie, zupełnie inny pies. Ale lubię ją taką zarośniętą :)

      Usuń
  4. To dobrze że postarasz się odnowić bloga :)
    Chętnie będę czytać.W sumie nie wiedziałam o tym blogu,miałaś jeszcze jednego czy to po prostu ten sam tylko że zmieniony?
    Szanti jest uroczą psiną ;)
    Pozdrawiam. (Karolina i Bacuś :P)

    www.bernenczykbacus.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam drugi, bo już myślałam że się nie dostanę na konto- i jestem jakoś :D
      Za to do tego drugiego, dostać już się nie mogę, parodia po prostu.
      Pozdrawiamy ;)

      Usuń
  5. Fajny blog :)
    Śliczny pies, jestem wielbicielką tej rasy :P
    Z pewnością będę częściej zaglądać ;)
    Obserwuję i dodaję do blogów śledzonych :D
    Liczę na rewanż ;]

    leon-whwt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. W końcu wróciłaś! Szanti zarosła i powiem Ci - wygląda bosko! Jest piękna :) czekam na filmik ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny piesek =) Już nie mogę doczekać się waszych filmików =) Zapraszam do mnie http://everydaybeny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, miło :]
      W sumie filmik ukaże się dopiero na wiosnę, bo mam pewien pomysł. Ale nie wiem czy coś z tego wyjdzie.
      Zajrzę na pewno ;)

      Usuń