Spring is coming?

Na początku chcę Was poinformować, że stwierdziłam iż po długim miesiącu leczenia antybiotykami i sterydami, mój koondel wyzdrowiał! Nie przewraca się, normalnie może wykonywać zwykłe codzienne czynności bez jakiegokolwiek trudu. Owszem, czasami ma lekkie zachwiania równowagi, jednak jesteśmy już po trzech sesjach z frisbee i ta przerwa dała mi mega nakręconego psa na dysk, ładnie przeskakiwała, nawet kilka razy udało się jej zrobić flipa.
Dodatkowo jestem jeszcze z niej szczególnie dumna, gdyż wskoczyła na piłkę rehabilitacyjną i na niej zrobiła sesje po "siad, leżeć", potrafi trzymać na swoim pyszczku szarpaki, umiemy już trupa i jeszcze lepiej niż zawsze się dogadujemy. Wiem, że większość zasugeruje mi, że są to pierdółki, jednak dla nas jest to ogromny postęp, ze względu na jej zawahania do wejścia na jakieś przedmioty większe od niej, bzika na punkcie zabawek i nie przepadaniem za obcowaniem  z jej pyskiem. Stała się śmielsza do wszystkiego, dogaduje się prawie z każdym innym psem, potrafi się samokontrolować i ogółem jest lepiej z czuciem zadka. Teraz kwestia kupna dwóch dysków i zaczynamy już poważne treningi, ostatni miesiąc pokazał mi, że musimy cieszyć się życiem i jak najlepiej je wykorzystywać. U nas wiosna powoli nadchodzi, małymi kroczkami, ale się zbliża! Czyli treningi agility w klubie are coming!


6 komentarzy :

  1. Najlepsza wiadomość od miesiąca. Oby zdrówko dopisywało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się że Szanti wróciła do zdrowia. A te rzeczy co zrobiłyście nie są wcale takimi pierdółkami :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęścia i energii w wykonywaniu treningów ;)
    Na prawdę świetny piesek.

    Pozdrawiam :D
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Strasznie się cieszymy, że z Szanti wszystko w porządku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam, jakie to pierdółki! Każda rzecz która przyczynia się do większej radości w życiu zasługuje na uwagę :) Ha ha, teraz znowu jest zima - w marcu jak w garncu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę powiedzieć, że z tym postem to się przeliczyłam co do pogody! :D Następnego dnia śnieg był za kostki- WIOSNA :C

      Usuń