Seszyn

Post będzie zawierał głównie zdjęcia. U nas trochę się dzieje, niedużo ale jednak :) Ostatnio (czyli wczoraj) miałyśmy okazję spotkać się z Mileną i jej psem geniuszem- Fabim. Spacer trwał dobre ponad cztery godzinki, trochę się pospacerowało. Po przyjściu do domu nie marzyłam o niczym innym jak o położeniu się (zakwasy dały się we znaki). Oczywiście nie obyło się bez zdjęć! Bo przecież grzechem byłoby nie zabranie aparatu, kiedy jest taka ładna pogoda. Dzisiaj zamawiamy dyski, dzwonimy do Pani Renaty w sprawie treningów, oraz Szanti musi wreszcie opanować cofanie.









Stwierdzam, że.... mój pies jest strasznie niefotogeniczny :) Wiem, że przeważnie każde zdjęcie ma słaby kadr, jednak nie specjalizuję się w foceniu psów w ruchu, jeszcze moja magiczna mydląca cegiełka!

11 komentarzy :

  1. Widzę że spotkanie z geniuszem się udało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jak :D Niedługo z Mileną będziemy się jeszcze częściej widziały, ponieważ będziemy ćwiczyć w tym samym klubie ;)

      Usuń
    2. No to ci zazdroszczę ja tam nie znam nikogo kto miał by psa geniusza :D A w jakim klubie ćwiczycie?

      Usuń
  2. Widać, że spacer się udał. Śliczne psiaki, Fabi ma ładne szele. :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widać, że wszystko się udało. A Szanti jest bardzo ładnym psem ;)

    Pozdrawiamy,
    ŁAPKA !

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzysz na fotogenicznośc swojego psa zbyt subiektywnie,dla mnie jest ona śliczna niezależnie od jej położenia( na grzbiecie,łapach,drzewie) :) Nie poznałam Szantuchny na pierwszym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się zdjęcia bardzo podobają :) Psiaki są naprawdę śliczne i potrafią zabłysnąć talentem ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pies geniusz jest przeuroczy :) Ha, nie tylko mój psiak od czasu do czasu balansuje na moich ramionach. Szanti jest urocza i z całą pewnością fotogeniczna!

    OdpowiedzUsuń
  7. No psiaka geniusza widziała już na własnym blogu i 2 innych :P
    Gratulację sukcesów i życzę dalszych :D Fajne zdjęcia, teraz wiecie, że spacerek się opłacał :D
    Dodaje się do obserwatorów, zapraszam do mnie :
    zyciezmoimpsem.blogspot.com
    Pozdrawiam Martyna i Funny (czyt. Fany )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, też chciałabym wybrać się z kimś na dłuższy spacer! Zazdroszczę udanego wypadu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny blog zapraszam na fanpage mojego psa Dina :) https://www.facebook.com/pages/Dino/569511863088510?ref=tn_tnmn

    OdpowiedzUsuń